FIT MÁMA po porodu

Kurzy: Cvičení NEJEN po porodu

Kurzy: Cvičení NEJEN po porodu

Na kurzech se zaměříme na:

  • pánevní dno (inkontinenci, prolaps orgánů, nepravidelnost cyklu, potíže s otěhotněním nebo donosením miminka, přípravu na těhotenství)
  • diastázu a funkčnost břišního lisu
  • zdravá záda (bolesti zad v oblasti beder, hrudní nebo krční páteře)

Co může být bonusem cvičení:

  • oploštění břicha, zlepšení funkčnosti břišní stěny a zatažení diastázy břišních svalů
  • vymizení inkontinence nebo alespoň její výrazné zlepšení, úleva a zlepšení stavu prolapsu orgánů malé pánve
  • lepší sexuální prožitek
  • úlevu nebo vymizení bolestí zad
  • úprava hormonální rovnováhy, podpora reprodukčního systému i psychické pohody

.

Kurzy se většinou konají ve třech termínech a to v lednu, v dubnu a v září. Trvají v rozmezí 8-10 lekcí. Lekce je 60 minut 1x týdně v pevně stanovený den a čas.

Na kurzy je vhodné se přihlásit nejdříve po ukončeném šestinedělí.
Pro účast je nutný zdravotní stav bez komplikací. V případě, že máte nějaké zdravotní potíže, je nutná konzultace se mnou před přihlášením se do kurzu.

Kurzy jsou vhodné pro všechny ženy od 18 let, které se chystají na těhotenství nebo jsou po porodu a nezáleží na tom, jestli mají od porodu 6 týdnů nebo 30 let.

Kurzy nejsou vhodné pro těhotné a pro ženy s akutní bolestí zad (akutní čerstvý výhřez ploténky apod.)

Pokud si nejste jistá, zda je kurz vhodný přímo pro vás nebo je vám méně než 18 let, neváhejte se na mě obrátit na adrese kontakt@fitmamapoporodu.cz a vhodnost kurzu se mnou konzultovat

Kurzy jsou rozdělené do tří úrovní:

  • pro začátečníky
  • pro mírně pokročilé
  • pro pokročilé

Do kurzu pro mírně pokročilé je možné se nahlásit po absolvování kurzu pro začátečníky, workshopu pánevní dno a diastáza nebo alespoň 3 osobních lekcí se mnou.

Pokud jste již absolvovala poporodní cvičení u jiné lektorky nebo fyzioterapeutky, přihlášení na kurz je vhodné po předchozí domluvě se mnou.

Do kurzu pro pokročilé je možné se přihlásit po absolvování kurzu pro mírně pokročilé. A platí stejná pravidla, viz. odstavec výše.

Kurzy je nutné absolvovat postupně. Tedy není vhodné po šestinedělí nastoupit přímo do kurzu pro mírně pokročilé nebo pokročilé. Opět pokud si nejste jisté, který kurz zvolit, neváhejte se mnou tuto záležitost konzultovat.

Kurzy se konají v maximálním počtu 10 žen, aby byla zachován individuální přístup a dostatečná osobní kontrola u provedení cviků během lekcí. 

Pro účast v kurzu je nutné mít osobní facebookový profil (klidně anonymní bez fotky) pro přidání do uzavřené skupiny, kam vkládám informace a pokyny ke cvičení v průběhu kurzu. Profil jiné osoby z rodiny (manžela, sestry apod.) je nepřípustný.

Během kurzu není povolena přítomnost další osoby v prostorech, kde se kurzy konají. Pokud ale máte například malé miminko a víte, že budete potřebovat během kurzu třeba nakojit, je opět nutná vzájemná dohoda a to nejpozději 14 dní před začátkem kurzu.

V případě, že musíte zrušit svou účast na kurzu, učiňte tak nejpozději 10 dní před začátkem kurzu. Poté bude účtován 100% storno poplatek. Výjimkou je, pokud za sebe budete mít na kurz náhradníka.

V případě, že se některé z lekcí nemůžete zúčastnitkvůli navazujícím cvikům z každé lekce náhrada bohužel není možná.

Avšak účastnice obdrží video nahrávku pro vlastní samostudium k doplnění cviků i informací, co se na lekci probíralo. Na další lekci budu klást o to větší důraz na kontrolu správnosti provedených cviků, abyste si byla jistá, zda cviky cvičíte správně a z kurzu si odnesete maximálně možný výsledek. Důležité je nechybět dvě lekce jdoucí po sobě.

Na cvičení si s sebou noste pouze ručník a mějte na sobě pohodlné oblečení. Cvičíme bez bot, stačí ponožky.

Během lekcí není dovoleno pořizovat zvukový ani foto nebo video záznam.